NESIRKIME: UOGOS IMUNINEI SISTEMAI

NESIRKIME: UOGOS IMUNINEI SISTEMAI Braškės turi daugiau vitamino C nei apelsinai, mėlynės turi antioksidacinį veikimą pagal mokslines lenteles, avietės - taip pat puikūs antioksidantai. Ir apskritai, uogos turi daug augalinių maistinių medžiagų, kurios stiprina imuninę sistemą. Todėl jei puola infekcija ar patiriate stresą, geriausias užkandis UOGOS. Bet ką daryti vėlyvą rudenį ir žiemą? Kokiu pavidalu uogas valgyti? Atsakymai šį ketvirtadienį 17.30 val. AUGUECO interviu su žurnaliste Vilma Čereškiene ir ekologinio uogyno savininke Genovaite Sakalauskiene. Mūsų darželio vaikų meiliai praminta "uogininkė" Genutė ne tik papasakos, kaip spaudžia uogų sultis ir gamina tyres, kurios yra išties vertingas ir sveikas produktas, bet ir atsiveš jų paragauti. Bus galima įsigyti ir šio sezono naujienų - putinų drebučių, spanguolių tyrių su medumi. Ir dar vis paskutinių šviežių aviečių! Nepraleiskite progos sužinoti daug naudingos informacijos apie šviežias uogas ir uogienes. Kuo skiriasi šaldytos, trintos ar virtos uogos savo maistine verte?